Catatan Popular

Rabu, 23 Februari 2011

perlukah aku bersabar lagi??!!

erm........ya allah perlukah aku bersabar lagi saat ini...sudah cukup banyak dia menyeksa aku...aku dah x boleh lagi dah bertahan!!hari ni si tapir tu hantar mesej dekat ombak..ingatkan sapa yg hantarmesej la...rupa-rupanya si tapir tu.....dia boleh mintak maaf lepas dia burukkan ndan fitnah aku sesika hati dy!1dy pikir aku xde hati ke pe!!senang-senang dia nk mintak maaf!!bukan senang ombak nak maafkan dia cam tu...dh la dia buat club kat fb dia..club anti ombak plk tu!!memamg dasar sial tol jantan nie!!tapi xpe....dia cakap nk bersih kan nama ombak dalam fb tu...so kita tengoklah nti cam ne...dia nk clean x nama ombak!!kalaw x ombak tumbuk-tumbuk dia.....dh la dy cakap rupa paria..memang x leh blah!!orang law da masalah jangan lari..nie x lari bila ada masalah..bila mhu setle bro!!pe punya jantan la nie!!xleh pakai betol la!!bila nak ketengan bukan cari tasik or pantai tapi yang esa!!dam u!!!sengal punya manusia!!!!benci ko seumo hidup aku!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan