Catatan Popular

Selasa, 22 Februari 2011

berhenti berharap....

aku x percaya lagi dengan apa yang ko beri..aku terdamapr disini saat menunngu mati...aku xpercaya lagi akn guna matahri yang blom mampu terangi sudut gelap hati ini..aku berhenti berharap dan mnunggu datang kelam..sampai di suatu saat xde cinta ku dapat..kenapakah ada derita bila bahagia tercipta..kenapa ada sang hitam bila putih menyenangkan...aku pulang.......tanpa dendam...ku terima kekalahan ku....aku pulang,,,,,tanpa dendam...ku salutkan kememngangmu....kau wajarkan..ku bahagia..kau wajarkan aku derita...kau tunjukan aku bahagia..kau tunjukan aku derita..ko berikan bahagia..ko berikan aku derita..aku pulang...tanpa demdam..ku terima kekalahan ku....aku berhenti  berharap..dan menuggu tang kelam..sampai satusaat xde cinta ku dapat....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan