Catatan Popular

Isnin, 21 Februari 2011

BILA HIDUP DI TEMPAT NIE JANGANLAH SOMBONG!!!SILA BELAJAR HORMAT ORANG BILA DI TEMPAT ORANG!!

 nielah lelaki yang paling ombak meluat sangat!!x habis2 nak menyusahkan hidup ombak..apa la malang sangat nasib ombak sejak ombak kenal dia  nie...tahulah wak tu hensem tapi janganlah sombong dan perasan sangat,,harap muka je hensem tapi peragai serupa hantu buat ap???
tahulah wak tu dulu kaki pukul tapi xkan datang tempat orang pun wak nak tunjuk kepala wak...awat wak tu kuat sangat ke??saya nak pesan satu je kt wak nie...bila kita ditempat orang jagalah kelakuan tu,,jangalah sombong tak bertempat...yang paling penting jangan suka cari gaduh dengan orang!!!wak pikir orang semua suka ke dengan wak selama nie...bila ada masalah wak cari pasal dengan orang??awat dengan pergaduhan nie dapat setlekan masalah ke??awak datang sini pun dengan harapan nak bekajar bukan nak bergaduh!!dah la bawa nama parents wak pula tu lepas tu dok wat peragai sial wak tu!!sudah-sudahla...orang bencilah dengan peragai teruk wak tu!!nie cekkkk....bertaubatlah...jangan suka cari gaduh dengan orang....belajar hormat orang kalaw wak nak orang hormat wak!!!sya memang sakit hati dengan sikap wak tapi saya just diam dan besabar je!!ikotkan hati nie saja saya patah-patahkan mulut wak tu!!!tapi sye sabar lagi...sebab sya nk tebgok sejauh mana wak nak buat cita n burukan nama saya...sekarang nie apa pun sya x maw kata..sya nk diam je...tapi ingat sampai satu tahap sye x mampu lagi bersabar dengan wak sye x agak-agak nak berhadapan dengan wak!!!!dulu saya sayang wak tapi lepas apa yang wak lakukan pada saya..saya dah tawar hati dengan wak....kan sya dh kata benda yang saya x lakukan sya xkn mengaku!!wak dengar lah dengan mulut puaka tu,,sye dah x peduli lagi dah!!tapi kalaw dapat kat saya mulut puaka tu memang saya xkan lepaskan...bukan setakat saya cili-cilikan mulut dia je dengan wak sekali sye cilikan...dah x reti sangat jaga mulut tu kan...dok myibuk hal orang x bertempat dan dok wat cerita yang bukan-bukan pasal sye kan...so memang wak berdua tempah sakit n malu dengan saya lah!!!dengar sini mohammad firdaus,,,selagi sya mampu bersabar saya bersabar dengan pe ayng wak lakukan..jangan pikir sye diam nie sye biarkan... pe yang buat terhadap saya....kalaw wak ingat cam tu wak salah la!!so please!!jangan cabar kesabaran saya sebagi seorang perempuan ye!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan