Catatan Popular

Khamis, 5 Januari 2012

~benc! c!nta plast!k~

selamat datang ke tahun baru..
so azam pun kena baru lah kan takkan lah nak dok azam lama kot..
so..azam tahun nie kena usaha betul-betul dalam stdy nie..
sekarang nie nak keja pun susah..
sapa lah nak pandang jika diploma pun xde kan..
ermm...
xkisahla..yang penting masa depan kena cerahh..
xboleh main-main macam dulu lagi okk=))
biar susah sekarang pun xpe..nanti senang kemudian..
oh ye,,
mulai detik nie..aku kena lebih berhati-hati dalam soal cintan nie..
bukan apa aku dah xde hati lagi nak ke arah tu..
hati dah tawar dengan cinta plastik nie..
berharap pada orang yang xpernah mencintai kita..
azm pertama..
lupakan semuanya..
dan mulakan muka baru untuk tahun nie,,,
tahun naga mesti ada untungnya..
jgn sesekali berharap lagi..
menanti..
berkorban..
tapi apa yang aku??nothing...!!!
banyaka lagi benda penting yang nak kena aku usahakan dan laksanakan..tanggujwab aku makin besar..impian harus tercapai walau apa cara sekali pun..
must do itt..
prinsip 2..
ada jodoh xkemana..
insyallah..
jika xde pun berserah jer..
semoga azm tahun  nie tercapa dengan sebaik mungkin!!..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan